piątek, 8 stycznia 2016

The DUFF

The duff (2015) to film komediowy w reżyserii Ari'ego Sandela.

Bianca (Mae Whitman) jest wyluzowaną, pewną siebie licealistką. Ma dwie śliczne przyjaciółki i jest zakochana. Ogółem świetne życie. Póki ktoś nie uświadamia jej smutnej prawdy. Wes (Robbie Amell) przyjaciel z dzieciństwa, z którym nie utrzymuje kontaktu w dość brutalny i chamski sposób uświadamia jej że jest the duff #tągrubąibrzydką. Bianca zdaje sobie sprawę, że to prawda jednak nie ma zamiaru tolerować rzeczywistości i robi wszystko, żeby zmienić swoje życie i przestać żyć w cieniu ślicznych 'przyjaciółek'. Przez ten cały czas musi znosić utrudnienia ze strony szkolnej sucz Madison (Bella Thorne). Wyśmiewana na forum i nękana przez kompromitacje na Youtube oraz Facebook'u robi wszystko żeby udowodnić, że świat się myli.

Naprawdę świetny film. Przy oglądaniu go razem z przyjaciółką nie mogłyśmy ze śmiechu. Mnóstwo zabawnych sytuacji, do tego doszedł jeszcze wątek miłosny. Idealne połączenie. Muszę przyznać, że chyba najlepiej odegrała swoją rolę Bella Thorne. W roli typowej, wrednej i płytkiej sucz sprawdziła się doskonale. Mimo, że nie darzę sympatią jej postaci rolę odegrała świetnie. Doskonale również grała Mae, idealnie pasowała mi jej osoba do
odgrywanej roli.

Podsumowując naprawdę fajny film, ale na przykład ja domyśliłam się co się stanie już na początku, co tak bardzo mi nie przeszkadzało. Jedyne co mi przeszkadzało w tym filmie to zakończenie. Nie podobało mi się w ogóle. Zbyt przewidywalne i oklepane. Film byłby doskonały gdyby nie ono. Nie mogli wymyślić czegoś innego? Powinni. Za te jakże nieciekawe zakończenie odejmuje punkty.

Ocena: 8/10

1 komentarz: